Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Σχετικά με το μάρκετινγκ λοιπόν απ' ότι έχω ακούσει, είναι η επιστήμη που ανακαλύπτει και δημιουργεί τις ανάγκες πρώτα και μετά το προϊόν. Δηλαδή με μια έρευνα μπορείς να βρεις τι έχει ανάγκη ένα κομμάτι της αγοράς, που θα μπορούσε να πουληθεί σε πολλά κομμάτια με πολύ καλή τιμή και να κάνουν ουρά για να το αγοράσουν. Ένα παράδειγμα είναι τα χημικά αναψυκτικά που κυκλοφορούν και για τα οποία δεν πληρώνεις το περιεχόμενο, αλλά όλα τα υπόλοιπα, δηλαδή, διαφήμιση, μακέτες, συσκευασία, μεταφορικά, ψύξη και τέλος το προϊόν. Αυτή είναι μια καλά δοκιμασμένη συνταγή. Σκεφτείτε πόσα από τα προϊόντα που κυκλοφορούν γύρω μας μοιάζουν με αυτό που περιέγραψα παραπάνω. Προτιμήστε λοιπόν προϊόντα που έχουν σταθερή τιμή, ποιότητα, που δεν πολυδιαφημίζονται και δεν σας δημιουργούν συνήθεια κυρίως. Με λίγα λόγια να είναι επιλογή σας και μόνο και όχι προϊόν πλύσης εγκεφάλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: