Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

«Τὶ νὰ ζητήσω ἀπὸ τὸν Θεό»

Απλά συγκλονιστικό και πολύ διδακτικό για εμάς τους γονείς!


Έκθεση ἀπὸ μαθητὴ τοῦ δημοτικοῦ μὲ θέμα: «Τὶ νὰ ζητήσω ἀπὸ τὸν Θεό».

«Θεέ μου, πόψε σο ζητάω κάτι πο τ θέλω πάρα πολύ. Θέλω ν μ κάνεις τηλεόραση! 
Θέλω ν πάρω τ θέση τς τηλεόρασης πο εναι στ σπίτι μου.
Ν χω τ δικό μου χρο.
Ν χω τν οκογένειά μου γύρω π μένα.
Ν μ παίρνουν στ σοβαρ ταν μιλάω.
Θέλω ν εμαι τ κέντρο τς προσοχς κα ν μ κονε ο λλοι χωρς διακοπς ἢἐρωτήσεις. 
Θέλω ν χω τν δια φροντίδα πο χει τηλεόραση ταν δν λειτουργε.
ταν εμαι τηλεόραση, θχω τν παρέα το πατέρα μου ταν ρχεται σπίτι π τ δουλειά, κόμα κι ν εναι κουρασμένος.
Κα θέλω τ μαμά μου ν μ θέλει ταν εναι λυπημένη καστενοχωρημένη, ντί ν μ γνοε… Θέλω τ΄ δέλφια μου ν μαλώνουν γι τ ποις θπερνάει ρες μαζί μου.
Θέλω ν νοιώθω τι οκογένειά μου φήνει τ πάντα στν κρη, πότε – πότε, μόνο γι ν περάσει λίγο χρόνο μ μένα.
Κα τ τελευταο, κάνε με τσι στε ντος κάνω λους ετυχισμένους κα χαρούμενους.
Θεέ μου, δε ζητάω πολλά.
Θέλω μόνο ν γίνω σν μι τηλεόραση!»

Τὴ δασκάλα ποὺ τὴν διάβασε (καθὼς βαθμολογοῦσε) τὴν ἔκανε νὰ κλάψει. Ὁ σύζυγός της ποὺ μόλις εἶχε μπεῖ στὸ σπίτι, τὴ ρώτησε: «τὶ συμβαίνει;» Αὐτὴ ἀπάντησε: «Διάβασε αὐτὴ τὴνἔκθεση, τὴν ἔχει γράψει ἕνας μαθητής μου». Ὁ σύζυγος εἶπε: «Τὸ καημένο τὸ παιδί. Τὶ ἀδιάφοροι γονεῖς εἶναι αὐτοί!» Τότε αὐτὴ τὸν κοίταξε καὶ εἶπε: «Αὐτὴ ἡ ἔκθεση εἶναι τοῦ γιοῦ μας!..»

Δεν υπάρχουν σχόλια: